Тернопільський осередок

У грудні 2015р. у м.Тернополі на базі Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи створено Тернопільський міський осередок Української Асоціації корекційних педагогів.

Голова осередку – Акменс Лариса Миколаївна – директор Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи, вчитель вищої категорії зі званням старший вчитель. За спеціальністю –вчитель-дефектолог, логопед.

Кількість членів осередку – 40 осіб. Всі працюють з дітьми із вадами психофізичного розвитку. З них 16 осіб мають фахову освіту за спеціальністю «Олігофренопедагогіка» , зокрема: Акменс Лариса Миколаївна, Барвінок Марія Василівна, Роговська Людмила  Романівна, Андрушків Марія Петрівна, Данилюк Наталія Володимирівна, Заяць Лариса Анатоліївна, Ковальчук Ольга Петрівна, Кутікіна Надія Степанівна, Кучмай Ганна Леонівна, Лісовська Світлана Олександрівна, Свистун Людмила Богданівна, Сімчук Юлія Олександрівна, Стрілецька Надія Йосипівна, Чубата Галина Михайлівна, Царик Іванна Михайлівна, Шулик Ганна Андріївна.

Інші члени осередку працюють за спеціальністю відповідно до викладання предмету або на посаді вихователя, а саме: Бандура Наталія Іванівна, Безпалюк Олександра Василівна, Бояринцева Ольга Богданівна, Головко Марія Ярославівна, Ігошин Вадим Іванович, Коваль Тарас Григорович, Куца Леся Петрівна, Куций Володимир Михайлович, Малюга Людмила Володимирівна, Масловська Ольга Юліанівна, Менська Віра Романівна, Мидло Світлана Володимирівна, Мостецька Оксана Іванівна, Письменна Наталія Ярославівна, Попович Лілія Ярославівна, Правдива Лідія Володимирівна, Приймак Раїса Германівна, Романюк Людмила Григорівна, Сметанка Юлія Павлівна, Ткачук Людмила Сигізмундівна, Феш Микола Іванович, Чеснович Галина Тарасівна, Теслюк Надія Володимирівна, Бац Оксана Михайлівна.

Члени осередку можуть поділитися досвідом організації моделі навчального закладу для дітей із вадами інтелекту з групами цілодобового перебування та реалізації навчально-виховного процесу.

На даний час заклад перебуває у пошуку нових шляхів роботи, зокрема на часі проблема організації корекційно-навчально-виховного процесу для дітей із помірною розумовою відсталістю та з розладами спектру аутизму.

Очікування від вступу в УАКП: ознайомлення із сучасними науково-методичними розробками, що стосуються освіти дітей із інтелектуальними особливостями та застосування їх на практиці із врахуванням можливостей закладу, нормативної документації та особливостей контингенту учнів.

Мета перебування у складі УАКП – поєднати теоретичні науково-методичні розробки в галузі спеціальної освіти із практикою.

Проблему спеціальної освіти вбачаємо в невідповідності наукових рекомендацій стосовно роботи з дітьми із особливими освітніми потребами із діючим нормативно-правовим забезпеченням спеціальної освіти (Положення, штатний розпис, кошторис…).