13 червня 2019 р. 1 день конференції
ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Вітальне слово:
● Чепурний Володимир Павлович – міський голова міста Бердянськ;
● Богданов Ігор Тимофійович – ректор Бердянського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки.
● Шеремет М. К. Віце-президент УАКП. Почесний член НАПН України, професор, доктор пед. наук, декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова.
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
- Шеремет М. К. - віце-президент УАКП, Почесний член НАПН України, професор, доктор пед. наук, декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Тема доповіді уточнюється.
- Гуренко О.І. – перший проректор Бердянського державного педагогічного університету, доктор педагогічних наук, професор. Досвід Бердянського державного педагогічного університету в підготовці фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі.
- Федоренко С.В. - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри логопедії та логопсихології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. До 100-річчя з дня заснування факультету спеціальної та інклюзивної освіти.
- Мартиненко І.В. - Виконавчий директор УАКП, доктор психологічних наук, доцент, доцент кафедри логопедії та логопсихології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
1 лінійка майстер-класів 12.30-14.00
- Івашура Наталія Сергіївна. Створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) для першокласника з аутистичними порушеннями.
- Баранова Христина Євгенівна. Ігри і вправи з природним матеріалом.
- Качуровська Оксана Борисівна. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
- Коломієць Юлія Вікторівна. Шляхи подолання стресу у дітей із труднощами у навчанні.
- Тичина Катерина Олександрівна Бабич Наталія Миколаївна Міщенко Марина Сергіївна. Формування складоритмічної сторони мовлення: інноваційні підходи.
Секційне засідання №1
- Єфименко Микола Миколайович. Принцип природовідповідності у корекції фізичного розвитку дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Дмитрієва Ірина Володимирівна. Інтелектуалізація практичної діяльності учнів з інтелектуальними порушеннями у процесі художньо-естетичного виховання.
- Пахомова Н.Г. ФОРМУВАННЯ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ.
- Козакова Олена Володимирівна. Використання засобів альтернативної комунікації у процесі навчання дітей із синдромом Дауна.
- Антоненко Мілена Михайлівна. Особливості створення освітнього розвивального середовища для учнів з інтелектуальними порушеннями.
- Сухіна Ірина Вячеславівна. Психологічна допомога учням з ГРДУ в умовах інклюзивного навчання.
- Ленів Зоряна Павлівна.Умови забезпечення інклюзивного навчання дітям із особливими освітніми потребами.
- Никоненко Наталія Валеріївна. Укладання професійного портфоліо для вчителів спеціальної освіти.
- Чупахіна Світлана Василівна.Використання методу проектів у процесі підготовки педагогів до взаємодії в інклюзивному інформаційному середовищі.
2 лінійка майстер-класів 15.00-16.30
- Дідух Ольга Костянтинівна. Сучасні інноваційні методи навчання.
- Капшитер Тетяна Анатоліївна. Організація проектної діяльності на міжнародній платформі eTwinning - засіб формування життєвоважливих компетентностей учнів з особливими освітніми потребами.
- Базима Н.В. Мовленнєва активність у дітей з РАС: діагностика та розвиток.
- Ревуцька Олена Володимирівна. ЛОГОПЕДІЯ ТА ОРТОДОНТІЯ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИЯВЛЕННІ ТА УСУНЕННІ МОВЛЕННЄВИХ І МІОФУНКЦІОНАЛЬНИХ (ОРОФАЦІАЛЬНИХ) ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ.
- Черкашина Анастасия Викторовна. Розвиток дрібної моторики з використанням авторських iгор.
Секційне засідання № 2
- Ковальчук Жанна Михайлівна. Інтенсифікація наукових досліджень з логопедії у закладах вищої освіти України у другій половині ХХ століття.
- Линдіна Євгенія Юріївна. Використання альтернативної системи комунікації в організації інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
- Губарь Ольга Григорівна. Надання логопедичної допомоги підліткам з дизартрією в умовах логопедичного кабінету.
- Герега Світлана Олександрівна. Вплив фонової аферентації на процес формування мовних можливостей дитини.
- Гордійчук Оксана Євгенівна.?
- Лопатинська Наталія Анатоліївна. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО НЕЙРОЛОГОПЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ РІЗНИМИ ТИПАМИ МОВЛЕННЄВОГО ДИЗОНТОҐЕНЕЗУ
- Журавльова Лариса Станіславівна. Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів з дисграфією.
- Кирста
14 червня 2019 р. 2 день конференції
3 лінійка майстер-класів 10.00-11.30
- Єфименко Микола Миколайович. Еволюційна гімнастика (корекційний пластик-шоу) як форма подолання рухових порушень у дітей з вадами у розвитку.
- Зверяка Марія Сергіївна. Піскова терапія - засоби та варіанти роботи з дітьми.
- Бочарова Наталія. Мозочкова стимуляція в роботі корекційного педагога.
- Галущенко Вікторія Іванівна.Особливості застосування прийомів наочного моделювання у корекційній роботі з дітьми.
- Таган Людмила Володимирівна. Використання паличок Кюїзенера в корекційно - розвивальній роботі з дітьми з порушеннями мовлення.
Фінал конкурсу методичних робіт УАКП
4 лінійка майстер-класів 11.45-13.15
- Вишнивецька Олена Андріївна. Особливості формування сприятливого морально-психологічного клімату в учнівському колективі з інклюзивною формою навчання.
- Житнік Тетяна Сергіївна. Використання асоціативних метафоричних карт "Будинок", "Фантастичне дійство" у роботі з дітьми з особливостями емоційної та міжособистісної сфери.
- Омельницька Світлана.Казкотерапія - джерело натхнення для педагога.
- Пиляєв Вячеслав Миколайович, Пиляєва Наталія Сергіївна. Використання логопедичних зондів за методикою Пиляєвої Н.С.
- Товкес Юлія Володимирівна. Застосування PECS для формування комунікативної поведінки у дітей з ТВР.
5 лінійка майстер-класів 14.15-15.45
- Притиковська Світлана Дмитрівна. Прийоми вдосконалення координаційних здібностей у дітей 5- 6 років із загальним недорозвиненням мовлення.
- Сундукова Оксана Олегівна. Засоби збереження та відновлення емоційних ресурсів та психологічного здоров'я вчителя спеціальної освіти.
- Сєдих Неля Олексіївна. Комплексне обстеження сформованості мовленнєвих структур у першокласників в груповій формі та оптимізація організації роботи на логопедичному пункті.
- Чорна Ірина Василівна. Розвиток графічних навичок дітей з ООП.
- Лопатка Оксана Василівна. Розвиток мовлення та корекція порушень звуковимови засобами логоритміки.
Засідання Ради УАКП
УРОЧИСТЕ ЗАКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ, ВРУЧЕННЯ СЕРТИФІКАТІВ, РОЗІГРАШ ПОДАРУНКІВ
16.00
Інформаційний лист УАКП-БДПУ_2019.PDF